Forum MU BLOKERSI Strona Główna MU BLOKERSI
Zawsze wojna - Zawsze walka!
 
 » FAQ   » Szukaj   » Użytkownicy   » Grupy  » Galerie   » Rejestracja 
 » Profil   » Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   » Zaloguj 

Castle Siege

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MU BLOKERSI Strona Główna -> Informacje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Diablica




Dołączył: 05 Cze 2006
Posty: 114
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Pszczyna
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Czw 15:12, 03 Lip 2008    Temat postu: Castle Siege

CASTLE SIEGE




Event, polegający na bitwie o zamek pomiędzy dwoma (lub nawet trzema) sojuszami (pojedyncze gildie również mogą brać udział). Odbywa się on w Valley of Loren. Jest to oddzielna mapka przeznaczona przede wszystkich do CS'a. Sama bitwa trwa 2 godziny i odbywa się równo co tydzień.

Walka polega na bronieniu zamku przez jeden z sojuszy (gildii) oraz atakowanie go przez inny. Jeśli sojusz atakujący zdoła przebić się przez obronę i mury, rozwali statuły (bez czego nie da się wejść do komnaty) oraz zdejmie osłonę z tronu i zarejestruje swoją koronę, to sytuacja zmienia się o 180%. Sojusz, który atakował, teraz broni zamku przez sojuszem, który wcześniej miał status obrońcy. Alliance, które będzie w posiadaniu zamku po upływie 2 godzin zegarowych, wygrywa całą bitwę i od tej pory staje się posiadaczem zamku do następnego tygodnia, kiedy będzie musiał stawić czoła kolejnym (lub tym samym) przeciwnikom i obronić swoją własność (zamek).

W Valley of Loren odbywa się Deep Event codziennie o ustalonej porze. Ma 3 fazy - w których kolejno pojawiaja sie coraz silniejsze potwory. Na samym końcu pojawia sie Erohim, boss mapy Land of Trials którego trzeba zabić. Lecą z niego różne przedmioty.


1. Rejestracja do CS

Jeśli chcemy, aby nasza gildia (sojusz) wzięła udział w CS'ie, musimy spełnić parę warunków: Alliance Master (lub Guild Master w przypadku pojedynczej gildii) muszą mieć min 200lvl. Gildia musi mieć przynajmniej 20 członków (nie muszą być online).

Jeśli spełniamy wyżej wymienione warunki i trafiliśmy na czas zapisów gildii, udajemy się do Valley of Loren, czy to warpem czy też na piechotę (wejście jest w loren - coordy 239, 13). Kierujemy się w stronę mostu i przed nim spotykamy NPC. Klikamy na "Guard NPC". Wybieramy środkową zakładkę i klikamy na przycisk "Announce". Jesteśmy zapisani.

Teraz przyszła kolej na rejestracje Sign of Lord (cykl zaczyna się 2 dni po starcie zapisów). Sojusze (gildie), które zbiorą największą ilość powyższych przedmiotów, wezmą udział w CS'ie. Na zbieranie i donoszenie sing'ów mamy całe trzy dni. Szóstego dnia po rozpoczęcia cyklu rejestracji zostaje ogłoszona lista sojuszy (gildii) biorących udział w evencie.

Dnia siódmego o wyznaczonej godzinie stawiamy sie w Valley of Loren, gdzie weźmiemy udział w bitwie.


2. Walka w CS


Po rozpoczęciu eventu rozpoczyna się 2-godzinna walka. Aby odróżnić graczy swojego sojusz od wrogów, podczas CS'a, możemy zobaczyć oznaczenia stron nad głowami postaci. Jest to bardzo przydatny element, gdyż często i gęsto możemy zabić swoich. Dodam, że specjalnymi skillami, które działają tylko na CS'ie da się zabijać jedynie wrogów.

Punktem strategicznym walki na początku CS jest most. Tu często skupia się walka na początku eventu. Kolejnym godnymi uwagi punktami są bramy. Atakujący muszą je rozwalić, aby wejść do zamku, gdzie znajdują się statuy. Dźwignie - ważny element dla obrońców. Dzięki nim można otwierać i zamykać bramy. Statuy - następne obiekty, na których będzie się skupiał sojusz atakujący. Tylko po rozwaleniu wszystkich statuł w zamku, można wejść do komnaty. Wejście do komnaty - ostatni strategiczny punkt. Jeśli sojusz atakujący zdoła wejść do środka zaczyna się robić bardzo gorąco. To tutaj należy zarejestrować koronę w celu przejęcia zamku.

Aby Dowódca sojuszu mógł zarejestrował koronę, dwie osoby muszą mniej więcej w tym samym momencie "wcisnąć" przyciski w komnacie, co spowoduje "zdjęcie" osłony z piedestału. Jeśli, któraś z osób ruszy się, osłona ponownie zacznie działać. Owe przyciski wyglądają tak jak poniżej:

Po zdjęciu osłony Alliance Master powinien podejść do piedestału, gdzie musi przez ok. 2 min "rejestrować" koronę. Nie może w tym czasie ruszać się ani atakować (bodajże jest jakaś tolerancja ruchu dwóch pól).


3. Dodatkowe elementy walki w CS:


Potion of Bless - wspomagacz bardzo przydatny podczas CS. Zwiększa on dmg oraz ignoruje obronę bram i statuł. Bez niego nie ma co liczyć na zniszczenie wszystkich celów w ciągu 2 godzin. Robi się go w Chaos Machine. Wkładając 1 Blessa do "pralki" otrzymujemy 5 spakowanych miksturek (np. jeśli włożymy 6 Blessów, otrzymamy 30 spakowanych PoB).

Potion of Soul – wspomagacz, który większa speed'a postaci o 20 wartości. Także warto się w to zaopatrzyć. Robi się adekwatnie jak PoB (z tym, że do pralki wrzucamy Soule, a nie Blessy).

Life Stone - kamień, po którego wyrzuceniu na ziemię tworzy się respawn dla sojuszu atakującego. Na przykład, jeśli wrzucimy go za pierwszą bramą, to właśnie tam będą pojawiać się po śmierci osoby atakujące. Obrońcy powinni dbać o jak najszybsze niszczenie tych obiektów. Tak jak dwa poprzednie przedmioty, LS robi się w Chaos Machine. Należy włożyć 5 Blessów, 5 Souli, 1 JoG'a i 1 Chaosa.

Spearman - tym razem coś dla obrońców. Jest to figurką, która można zakupić w sklepie za cenę kilku milionów (nie spotkałem się z możliwością jej zrobienia). Guild Master oraz Asystent GM'a każdej gildii wchodzącej w skład sojuszu broniącego się, może ową figurkę wyrzucić podczas CS'a. Powstaje wtedy obrońca z włócznią, sterowany przez serwer.

Archer - kolejny NPC wspomagający obronę zamku. Tak samo jak Spearmana, można zakupić go w sklepie. Kosztuje jednak troszkę więcej. Po wyrzuceniu przez GM'a lub Asystenta powstaje łucznik.

Katapulty - w Valley of Loren stoją trzy katapulty. Jedna za mostem na lewo, druga na prawo, a trzecia za murami zamku. Aby ich użyć starczy kliknąć i wybrać miejsce, w które ma uderzyć pocisk. Mają one spory pole rażenia i mają na celu zwolnienie przeciwnika (pod trafieniu w niego, powodują jego upadek).


4. NPC w CS


Senior Officer (coordy 179,214) - zamkowy doradca posiadacza zamku. U niego Alliance Master może robić LordMix'a, ustalać podatki u NPC na całym serwerze, naprawiać bramy oraz statuły. Astystent GM'a głównej gildii w sojuszu także ma zezwolenie na zarządzanie naprawą zamku.

Potion Vendor (coordy 90,217) - tutaj zaopatrzysz się w potiony, jeśli zabraknie Ci ich podczas CS'a, a to jest nieuniknione.

Guardsman (coordy 86,61) - u niego odbywa się zapisywanie gildii, donoszenie Sign of Lord oraz on ogłasza kto weźmie udział w evencie.

Land of Trials Guard (139,101) - pilnuje on wejścia do Land of Trials. To u niego Władca zamku ustawia kto i ewentualnie za jaką opłata może wejść do LoT.


5. Zarządzanie zamkiem.


Jeśli udało się nam wygrać Castle Siege i posiadamy zamek, możemy zarządzać nim jeśli jesteśmy dowódcą zwycięskiego sojuszu. Niektóre opcje ma również dostępne Asystent GM'a głównej gildii w sojuszu.

Wejście do Land of Trials - aby ustalić zasady wejścia do LoT udajemy się do NPC "Land of Trials Guard". Tu możemy ustawić czy tylko nasz sojusz ma mieć dostęp do mapki czy również cały serwer i jeśli tak, to pod jaką opłatą (max. 300 000zen).

Reszta opcji zarządzania zamkiem jest dostępna u NPC "Senior Officer".

Bramy - pod pierwszą zakładką możemy naprawiać bramy poprzez przycisk "Repair" oraz zwiększać maksymalną ilość wytrzymałości klikając na przycisk "Improve". Do tego potrzebujemy sporej ilości gotówki oraz JoG'ów.

Statuły - w drugiej zakładce "kryją się" statuły. Podobnie jak bramy, możemy je naprawiać oraz ulepszać. Dodatkowo można zwiększać % odnowy HP w polu pod statułą.

Podatki - tu nie ma już dostępu asystent. Tylko jedna osoba, w postaci Alliance Mastera może ustanawiać podatki na serwerze. Możemy nałożyć podatek wysokości 1% lub 2% lub 3% na przedmioty sprzedawane u NPC oraz na "prania" w Chaos Machine. Wszystkie zdobyte fundusze są przechowywane u Seniora. AM może w każdej chwili je pobrać.

Źródło: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum MU BLOKERSI Strona Główna -> Informacje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
subMildev free theme by spleen & Programosy
Regulamin