D3m0N
Dołączył: 18 Maj 2007
Posty: 58
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: slupsk
|
Wysłany: Śro 13:45, 02 Lip 2008 Temat postu: Bugi i Pseudobugi |
|
|
Bugi
Co to są bugi? Są to błędy w mu online, które ułatwiają graczą rozgrywke. Dzięki nim możemy pomnożyć swoją kase, mieć więcej siły itp. Bugi są to kody, których nie wpisujemy. Poniżej opisze bugi w mu online.
Bless bug - Jest to chyba najbardziej lubiany bug w grze. Dzięki niemu możemy pomnożyć swoją gotówke za cene jednego blesa! Jednak, żeby tak zrobić na serverze, na którym gramy musi być włączony Bless Bug. Gdy jest włączony idziemy do baru w lorenci kupujemy Blesa i go sprzedajemy. Po sprzedaniu 1 blesa nasza kasa się mnoży. Np. gdy kupujemy blesa za 2 000 000 to po sprzedaniu możemy dostać za niego nawet 200 000 000! Jednak trzeba uważać bo jest blokada chyba przy 2 miliardach. Gdy przekroczymy tą sume nasza kasa się blokuje i będziemy mieć ją na minusie. Wtedy musi ktoś nam dać troche kasy przez Trade.
Devil Invitation Bug - Działa tak samo jak bless bug, ale tym razem sprzedajemy Zaproszenie do DS. Po sprzedaniu takowej dostajemy 6 000 000 zen.
Speed Bug - Polega to natym, że jak nawalamy np. z Dragon Sworda i mamy mała prędkość to robimy z kolegą trade i musimy w tym samym momencie: on nacisnąć ok a ty podnieść swoją broń, którą używasz. Twoją broń znika, ale po pewnym momencie się pojawi. Jednak nawalasz z pięści z dużą prędkością, a z obrażeniami twojej broni.
Shadow Bug - Dzięki temu bugowi możemy podnieść wartość amuletu, pierścienia, potionów itp. Idziemy do kowala kupujem tarcze, która wskakuje w miejsce 4 pól (może to być inny przedmiot z luckiem zajmujacy 4 kratki w ksztalcie kwadratu). Sprzedajemy tarcze i szybko klikamy w lewym gornym rogu w naszym inventory. W ten sposób powstaje duch naszej tarczy. Dowodem tego jest to, że ducha naszej tarczy nie można sprzedać. Kupujemy item na 1 kratke, który wskakuje w 1 miejsce naszej ducha tarczy. Wyjmujemy kupiony przedmiot i wkładamy w jego miejsce item do ulepszenia. Pierścień, amulet lub coś innego. Wkładamy zakupione wcześniej blesy w szare miejsca, pozostałości ducha tarczy, i tym samym sposobem ulepszasz pierścienie lub ringi.
Silver medal:
Po blessowaniu = gold medal
Po soulowaniu = gold medal
Po soulowaniu nieudanym = BOL
Gold Medal:
Po blessowaniu = zadnej reakcji
Po soulowaniu = box of heven
Po soulowaniu nieudanym = silver medal
Box of heven:
Po blessowaniu = gold medal
Po soulowaniu = box of luck
Po następnym soulowaniu = box of kundum 1
Box of luck
Po blessowaniu = Star of Sacred birth
Po soulowaniu = Star of Sacred birth
Po soulowaniu nieudanym = zadnej reakcji
Star of Sacred birth:
Po blessowaniu = sack of magick
Po soulowaniu = sack of magick
Po soulowaniu nieudanym = box of luck
Sack of Magic:
Po blessowaniu = Heart of love
Po soulowaniu = Heart of love
Po soulowaniu nieudanym = Star of Sacred birth
Heart of love:
Po blessowaniu = BOL
Po soulowaniu = BOL
Po soulowaniu nieudanym = sack of magick
Box of Luck:
Po blessowaniu = silver medal
Po soulowaniu = silver medal
Po soulowaniu nieudanym = Heart of love
Box of kundum:
Po blessowaniu = gold medal
Po soulowaniu = Box of kundum 2
Po soulowaniu nieudanym = box of luck
Box of kundum 2 :
Po blessowaniu = gold medal
Po soulowaniu = BLOK INVENTORA
PK Bug - Polega na tym, że zabijąc Killera, ty także stajesz sie PK. Występuje na wielu prywatnych serwerach (ver: 0.97..), gdyż admini zazwyczaj nie umieją tego naprawić.
Agility Bug - Najczęściej spotykany u SM i MG, rzadziej u Elfa (na wersjach 1.xx także u BK). Gdy masz zbyt duży attack speed zanika czar Evil Spirit (duszki), u Elfa nie widać strzał. Są przedzialy, na ktorych wystepuje bug.
"Na laga": Kiedy wymieniamy się z kimś towarem (Trade), lub kupujemy coś od kogoś, przyglądamy się towarowi, ustalamy cenę i w końcu zgadzamy się lub nie. Powiedzmy, że kupujemy legendary pants +3+12 za 1 soul. Cena jest ok, zgadzamy się i nagle gość wychodzi z opcji "trade". Mija chwilka i mówi, że to lag (zacięcie, opóźnienie gry). Ponownie wybiera opcję trade, dajemy naszego soula, a w jego polu pojawiają się nasze wymarzone spodenki. Wyglądają tak samo, ALE! NIE SĄ to tym razem spodenki +3+12 ale +3+0, warte grosze! (przedmioty +0+1+2 itd. z opcją czy bez, wyglądają tak samo.) Moja rada - zawsze dokładnie oglądaj towar, jeśli gość daje ci po tzw. lagu, towar gorszy niż oferował, przerwij transakcję, zapisz lub zapamiętaj jego nick, a umieszczę go na stronie Smile.
"Na znikający przedmiot/jewel": Znów sytuacja w handlu. Umawiamy się na handel, ustalamy, że za nasze spodenki+3+12 chcemy 1 soul, gość się zgadza, daje w okienku jewel, klika OK, my też i....... nagle w jego okienku nie ma jewela, a transakcja jest potwierdzona! Nie powiem jak to się robi, ale rada: jeśli nie jesteś pewny kupującego/sprzedającego NIE klikaj pierwszy na "OK", szczególnie jeśli oferowany przedmiot jest dużo tańszy niż być powinien, lub gość płaci pojedynczym jewelem. Nawet jeśli kliknie "OK" jako pierwszy odczekaj 2-3 sekundy zanim sam potwierdzisz zakup/sprzedarz. NIGDY nie klikaj pierwszy OK jeśli dajesz kilka rzeczy za jedną. Nie spiesz się z handlem, lepiej znaleźć inną okazję niż stracić ciężko zarobione pieniążki.
"Dupe": Niektórzy hackerzy potrafią klonować przedmioty. Niestety nie jest to sytuacja aż tak trudna, więc jest ich dość sporo, mimo starań Webzena. Przedmiot taki bardzo często znika zaraz po kupieniu. Im lepszy przedmiot kupujemy tym bardziej trzeba uważać. Jeśli przedmiot ma wysoki poziom, dobrą opcję i NIE MA luck'a to jest to przynajmniej podejrzane. Kiedy ktoś chce nam sprzedać skopiowany przedmiot, w okienku trade, po najechaniu myszą na przedmiot pojawi się dodatkowy ostrzegawczy komunikat. Wiesz co robić: robisz printscreen i zgłaszasz hackera na stronie MUOnline i u mnie Smile.
"One shot-one kill hack": Różni się od speed hacka tym, że potwór umiera po jednym uderzeniu, chociaż nie powinien, żeby nie wiem co, tzn. podchodzi sobie np. elf w np. zbroi silk np. z elven axe (takie badziewie) do np. Elite Yeti i uwala go jednym strzałem. Wiecie co robić Smile.
"Hit me!": Kiedy ktoś prosi, żebyś go uderzył pierwszy - nie rób tego! Przeważnie chodzi o to, że jeśli zaatakujesz pierwszy, gość może ci oddać i zabić bezkarnie (bez zmiany statusu na mordercę). Kiedy cie zabije, może zdarzyć się, że wypadnie ci część zbroi lub przedmiot z plecaka. Zaoże się, że wtedy już go nie zobaczysz...
"Zen hack": To jest coś, co może rozwalić cały serwer. Kiedy się zacznie łatwo to poznasz - goście będą wykupywali najlepsze rzeczy bez względu za jaką cenę je zaoferujesz. Hackerzy dysponują wtedy nieograniczoną ilością gotówki i kupują co się da z dobrych rzeczy. Skutkuje to tym, że ceny nawet słabych rzeczy skaczą w górę jak szalone, cały handel się załamuje i coś co wcześniej było warte 100k, teraz chodzi za 99kk (1000x drożej). Niestety nie można temu zapobiec, można jedynie przeczekać, ponieważ ceny po miesiącu, lub kilku tygodniach powinny wrócić do normy.
"Kradzież konta": Tak, niestey się zdarza. Im lepsza postać tym bardziej na to narażona. Żeby nie ułatwiać pracy hackerom należy: stosować skomplikowane hasła do konta, uaktywnić w skrzynce opcję zabezpieczenia kodem, nie ujawniać haseł, loginów itp. robić co jakiś czas printscreany twojej postaci, żeby można było zgłosić fakt kradzieży na stronie MuOnline i udowodnić, że to twoje konto (należy się wcześniej zarejestrować na nowe konto, bo twojego już nie masz Sad ). Należy to zrobić jak najszybciej, bowiem kackerzy często przekazują przedmioty innej postaci i nawet jeśli odzyskasz postać, to stracisz wszystkie przedmioty i kasę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|